Dzień dobry ❄️ Dzień dobry ❄️ Dzień dobry ❄️


Dzień dobry ❄️ Dzień dobry ❄️ Dzień dobry ❄️


Z ogromną radością wracam do swojego bookstagramowego rytmu☺ Choć nie ukrywam, że bardzo ciężko było mi pożegnać się ze świąteczną przerwą (no może nie taką w 100%, bo niby wrzuciłam cztery zdjęcia, ale jednak był to czas w 99% spędzony rodzinnie na świętowaniu Bożego Narodzenia i urodzin córki, a później na spontanicznym wyjeździe do Zakopanego ❄️🌟) i na powrocie do rzeczywistości... Jednak wiem, że codzienna rutyna typu praca, dom, czytanie książek daje mi wewnętrzny spokój - dlatego w sumie cieszę się z jej powrotu 😉😁

A Wy jak spędziliście te ostatnie dwa tygodnie? Rodzinnie? Czytając książki? A może obejrzeliście jakiś dobry film ? Ja byłam w kinie na ostatniej części Gwiezdnych Wojen 😊 Oj, było wzruszająco 🥰

W Nowy Rok weszłam z zaczętą książką - jest to trzeci tom wydawanej corocznie powieści Joanny Szarańskiej - tegoroczny nosi tytuł „Choinka cała w śniegu” 🎄 Jest to niezwykle wzruszająca i zabawna historia mieszkańców bloku przy ulicy Weissa. Cudowne, ciepłe a czasem gorzkie losy przyjaciółek-sąsiadek, ich rodzin i znajomych w otoczce świątecznych przygotowań to idealny temat wprowadzający czytelnika w bożonarodzeniowy nastrój 🌟🎄 Przy każdym tomie z tej serii czeka nas zarówno śmiech wywołany zabawnymi przypadkami jakie spotykają bohaterów, ale mamy też wątki mocno chwytające za serce - w „Choince” jest to historia Krzysia próbującego odszukać babcię... Nie ukrywam, że czytając jego wspomnienia przepłakałam cały jeden rozdział 🙈

A Wy czytaliście którąkolwiek z książek z tej serii ? 🌟❤️

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Czy można zakochać się przez internet ? Agata Przybyłek "Masz wiadomość"

Życie zwykle daje kolejną szansę, tylko musimy sobie pozwolić ją zauważyć i przyjąć...

To powinna być lektura obowiązkowa dla każdej przyszłej mamy... "Serce z kamienia" Katarzyna Misiołek