Czy na pewno dobre jest to ciastko ?



Przychodzę dziś z wyjątkową książką... I niestety jej wyjątkowość nie polega na tym, co chciałabym o niej napisać. Jest to bowiem jedna z zaledwie dwóch książek w moim życiu, których nie udało mi się przeczytać do końca 🙈 
Chodzi o "Dobre ciastko" Joanny Dubler. Nie chciałabym rozwlekać się nad moją opinią. Wspomnę tylko, że teoretycznie powieść miała być przepełniona erotyzmem, pełna humoru (wg zapewnień wydawcy), ale w rzeczywistości niewiele ma wspólnego z tym zachwalającym opisem. Ja wiem, że to debiut autorski, dlatego nie chcę, by moja opinia była zbyt surowa. Napiszę więc tylko, że nie zachwyciła mnie ta powieść do tego stopnia, że po prostu nie dałam rady przeczytać jej do samego końca 😔 Opisy scen erotycznych nie działały na wyobraźnię, prowadzone dialogi były zbyt proste, bohaterki (30-letnie kobiety) zachowywały się jak gimnazjalistki, a cała akcja niestety zupełnie się nie kleiła 🙈

Premiera zapowiedziana jest na jutro, tj. 15.01.2020, ale spokojnie możecie oszczędzić sobie oczekiwania... Niestety, nie polecam tej książki.

Zdarzyło Wam się kiedykolwiek przerwać czytanie i nie wrócić do danej pozycji?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Czy można zakochać się przez internet ? Agata Przybyłek "Masz wiadomość"

Życie zwykle daje kolejną szansę, tylko musimy sobie pozwolić ją zauważyć i przyjąć...

To powinna być lektura obowiązkowa dla każdej przyszłej mamy... "Serce z kamienia" Katarzyna Misiołek